Word jij enthousiast van het werken met een breed scala aan administraties en krijg je energie van het analyseren van financiële zaken? Bij ons werk je samen met een gedreven team en zorg je voor een nauwkeurige administratie die naadloos aansluit bij de bedrijfsprocessen.

Wat je gaat doen

Als Assistent Controller ben je verantwoordelijk voor het verwerken, controleren en analyseren van financiële gegevens voor meerdere entiteiten binnen onze organisatie. Je legt verbanden tussen verschillende gegevens en herkent afwijkingen. Je werkt met verschillende kostenplaatsen en administraties, en hebt daarbij oog voor detail én het grotere geheel.

Jouw werkzaamheden

Factuurverwerking: Je valideert en verwerkt inkoopfacturen voor meerdere BV’s en kostenplaatsen, en bewaakt de aansluiting met het grootboek.

Facturatie: Je maakt en verstuurt verkoopfacturen en ziet toe op een tijdige verwerking in het systeem.

Administratieve controle & analyse: Je signaleert afwijkingen in de administratie en initieert correcties waar nodig.

Controleren van voorraad: Je registreert de voorraad en de inzet van verpakkingsmaterialen en zorgt voor tijdige bestelling in afstemming met logistiek.

Ondersteuning rapportages: Je ondersteunt bij het opstellen van maandelijkse rapportages en dashboards, en denkt mee over verbetering van deze processen.

Communicatie: Je hebt veelvuldig contact met leveranciers en collega’s.

Overige werkzaamheden: Je werkt mee aan de administratie van uiteenlopende onderdelen zoals investeringen, de biomassa-installatie en het opzetten van een nieuwe administratie voor de huisvesting. Daarnaast ondersteun je bij de jaarafsluiting.

Wat wij je bieden

  • Uitdagende functie: De kans om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen een dynamische en groeiende organisatie;
  • Een goed salaris (boven cao), gebaseerd op jouw kennis en ervaring;
  • Arbeidsvoorwaarden conform de glastuinbouw cao zoals een pensioenregeling, 8,33% vakantiegeld en 25,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een functie voor 28 – 40 uur per week.

Profielschets

  • • Je hebt HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur al wat meters gemaakt op een financiële afdeling. Ervaring bij een productiebedrijf is een pré.
  • Het systeem van onze accountant is gebruiksvriendelijk dus dit leren wij je gemakkelijk aan, wel vragen we van jou dat je goed overweg kunt met Excel.
  • Je bent secuur, proactief en sterk in het analyseren van gegevens.
  • Je voelt je comfortabel in contact met leveranciers en collega's en kunt goed communiceren.

Enthousiast? Wij maken graag kennis met je.

Solliciteer gemakkelijk via onderstaand formulier of stuur je cv en motivatiebrief per mail naar personeel@hoogweg.nl.

Wil je meer weten over deze vacature?

Neem gerust contact op met HR op telefoonnummer 0527-20 64 30 of of per mail personeel@hoogweg.nl 

Ik ga akkoord met de privacyverklaring.*